منتدى النجم نادر قيراط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةنكت عربية 1 I_icon_mini_portalأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت عربية 1

كاتب الموضوعرسالة
مديـــ الموقع ـــــر
Admin
مديـــ الموقع ـــــر

نكت عربية 1 Empty
مُساهمةموضوع: نكت عربية 1   نكت عربية 1 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2008 12:38 am

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.
....................................................

مره واحد كان عنده صداع راح للدكتور وقاله: يا دكتور عندي صداع
قاله الدكتور : وانت نايم سيب الشباك مفتوح هيروح الصداع وفتاني يوم راح للدكتور فقاله الدكتور : الصداع راح!!
قاله : اه ... الصادع راح والتلاجه راحت والغساله راحت والتليفزيوون
.....................................................
اسد اكل عجوزة عجبه طعمها ليش لأ ن عظمها يقرمش
...................................................
صعيدي راح يتعالج في امريكا سأله الطبيب عن الكوي اللي في بطنه:وت از ذس؟ قال له الصعيدي ذس از تش اح.
................................................
واحد دماغه مليانه حشرات راح للدكتور قاله يادكتور عاوز اطلع الحشرات اللى فى راسى... قاله افتح المروحة على الأخر واقعد ادمها هيطير منك الحشرات ، عمل كده وبعدين نام وصحى سمع صوت الحشرات بيقول امبارح كان فيه عاصفة لكن محدش مننا مات ... راح تانى للدكتور قاله منفعش الحل ده ، الدكتور قاله خلاص اركب عربيه واطلع على أخر سرعة وطلع دماغك من الشباك ...عمل كده وهو مروح من عند الدكتور وروح نام وصحى سمعهم بيقولوا امبارح حصل عاصفة شديدة قوى ومافيش حد مات .... قام رايح للدكتور تانى وقاله الحل منفعش انا عاوز اخلص بقى .... قاله مفيش إلا حل واحد ، تعد جمب واحد وتحط راسك فى راسه... و الحشرات هتروح منك .... ام راح عمل كده ونام وصحى الصبح سمعهم بيقولوا إمبارح كان فى حرب جامدة مع قبيلة تانية لكن محدش مننا مات ، واسرنا 500 من القبيلة التانية .
https://alkhelforever.yoo7.com

نكت عربية 1
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-